Everything and nothing

2011-10-27 ♥ 10:08:00 | Kategori >> Livet i stort | KOMMENTARER (0)

Hej på er!

I dag är det torsdag, och min arbetstur börjar först klockan ett (13.00) så jag har en maaassa tid att dricka morgonkaffe! Skönt!

Jag hade tänkt skriva i går, men det blev lite sent på jobbet så jag orkade inte. Jag var hemma nåttag elva på kvällen efter en lååång och lite jobbig dag på jobbet... Vi var lite undermannade pga sjukdom, så det var hektiskt. Men, jag överlevde, så so far so good.

Jag var för andra gången i solarie i går, det är så skönt! Jag tycker bara att jag blir mer grå än brun, och dessutom får jag nästan ingen färg alls. Undrar varför... Har ni något vettigt svar på detta?

Ääh, tankarna far bara runt. Tänker på garderobsblommor, hundar och jobbet. Ja, det kan jag ju berätta, jag tänker skaffa en hund! Sen när jag har en egen lägenhet och lite mera pengar, men en hund ska jag ha! Har funderat på en tibetansk spaniel, dom är så söta!


Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0