Hoppsan!

2011-10-09 ♥ 12:35:24 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Det var en tid sen sist! Men jag har en bra förklarning till tystnaden...
Jag har fått ett jobb! Jag är så glad! :D Jobbet är dessutom det jag önskade mest att jag skulle få, så det här är mer än lyckat!
Nu vill ni förstås veta vad jag gör? Jo, jag säljer välmående, på ett fitnesscenter. I Finland är denhär firman ganska stor, medan den precis har landat i Sverige. Och jag stormtrivs!
Hurdan har er vecka varit?
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tackar för tipset ska komma ihåg det till nästa gång! Avslagen coca cola brukar vi köra på i vår familj.. Funkar det med :D

2011-10-11 @ 17:01:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0