Nytt nytt

2011-09-05 ♥ 19:25:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Uuh, allt är helt nytt här! Det ska bli kul att blogga på blogg.se.

Jag startade en blogg här för att mitt liv svängt om totalt, och det kändes som om jag behövde börja helt om från början. För ett år sen sällskapade jag och studerade utan några aningar om att jag idag skulle vara singel och hålla mellanår från studierna.
Men vem är jag då? Jag är en ung kvinna som... Ja, försöker hitta sig själv! Jag är intresserad av kosmetik och hoppas (just nu i alla fall) jag arbetar med det i framtiden. En annan dröm jag har är att skaffa en egen hund. Så jag jobbar för att spara pengar till en sådan! Och förstås så jobbar jag för att få mat på bordet (hehe).
Så att sånt. Jag har inte mer att berätta just nu för tillfället.
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: w a z u p / ♥

Oh. Helomvändningar är grymt jobbigt men kan förhoppningsvis leda till något gott. Blev singel, bostadslös och arbetslös på en och samma vecka. Nu några år senare är jag glad att det hände, annars skulle jag antagligen missa det jag upplevt nu. Håller tummarna för att du får samma känsla i slutändan :) Heja du!

2011-09-11 @ 21:53:38
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-12 @ 08:24:34
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: MissMemma

w a z u p / ♥: Ojojoj, det var en hel del på en vecka! :o men skönt att höra att det gick bra till slut! Jag brukar tänka att det som händer, händer för att det finns en orsak bakom det... Man lär sig alltid något :D

2011-09-13 @ 19:09:37
URL: http://missmemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0